Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"perceived school climate"'
Autor:
Kai Zhang, Wu-jing He
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
This study aimed to examine the predictive effect of cultural orientation and perceived school climate on the formation of teachers’ growth mindsets. A total of 811 middle school teachers (26.88% females; mean age = 29.77) from Shanghai City, mainl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5786c55c8a1543a6bbc0f28c4eee27a8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dwi Nur Rachmah, Nathasya Inneke Putri, Rizkika Rizkika, Saidatul Magfirah, Siti Halimatussa’diah
Publikováno v:
Cakrawala Pendidikan: Jurnal Ilmiah Pendidikan, Vol 41, Iss 2, Pp 388-403 (2022)
This study was aimed at investigating the effect of peer attachment, parental involvement, and perceived school climate on self-awareness in junior high school students in East Martapura, South Kalimantan Province, Indonesia. The quantitative researc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df86ffaec5724495a65223572488cda7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ting Zhang, Zhi Wang
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Problem behaviors have always been a hot topic in the field of adolescent research. It is particularly important to study how problem behaviors are developed. Empirical evidence examining problem behaviors has shared the premise that perceived school
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe2c64a113fb4aadb0ddbc130ddbf9cd
Autor:
Sonja Pečjak, Tina Pirc
Publikováno v:
Psihološka Obzorja, Vol 26, Pp 74-82 (2017)
Peer bullying is a phenomenon present in all schools. The school as an institution has a major role in limiting peer bullying. The primary goal of the study was to determine how different groups of students perceived school climate in relation to pee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6b9c1f0ab344f289943f946f673766a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.