Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"perceived intelligence"'
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2024, Vol. 36, Issue 12, pp. 4150-4170.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-11-2023-1686
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 19, Iss 3, Pp 2218-2238 (2024)
The rapid popularity of ChatGPT has brought generative AI into broad focus. The content generation model represented by AI-generated content (AIGC) has reshaped the advertising industry. This study explores the mechanisms by which the characteristics
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f82edc8912649269ad6e030e6498725
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 21, Iss 1, Pp 1-23 (2024)
Abstract As technology continues to advance, the integration of generative artificial intelligence tools in various sectors, including education, has gained momentum. ChatGPT, an extensively recognized language model created by OpenAI, has gained sig
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4a504f76ccf473bbfdf36be86ecc2ed
Publikováno v:
Information Technology & People, 2023, Vol. 37, Issue 1, pp. 328-355.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ITP-02-2021-0152
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 151348-151359 (2024)
The aim of this paper is to provide a survey on the perception of robot intelligence. After a general overview, the paper specifically focuses on how perceived intelligence varies either between before and after the experiment (“pre-test-post-test
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b00cee9611534b448b2335ca51185655
Publikováno v:
Computers in Human Behavior Reports, Vol 11, Iss , Pp 100323- (2023)
This study addresses the adoption intention of ANA Chatbot, developed as part of the ''Chup! Jom Sembang Seks'' (translated as ''Wait a minute! Let's Talk about Sex'') campaign in Malaysia. ANA Chatbot provides youths with comprehensive sexual and re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df06aad78cd2431ebfc48f03aec21355
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Jung-Chieh, Chen, Xueqing
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2022, Vol. 40, Issue 4, pp. 631-658.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-08-2021-0394
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.