Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"perceived functional value"'
Autor:
To, Wai Ming, Lung, Jane W.Y.
Publikováno v:
Education + Training, 2020, Vol. 62, Issue 5, pp. 543-558.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ET-01-2020-0023
Autor:
Talukdar, Nabanita, Yu, Shubin
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2020, Vol. 38, Issue 4, pp. 465-478.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-05-2019-0277
Publikováno v:
Tourism & Management Studies v.17 n.3 2021
Loyalty programs (LPs) have been considered a key determining factor for the performance of many companies. Although the benefits, satisfaction, perceived functional value (PFV), and loyalty (BSPfvL) have been widely explored, few studies have attemp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______616::1d5667e561d221530425763414c95be5
http://scielo.pt/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2182-84582021000300037
http://scielo.pt/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2182-84582021000300037
Publikováno v:
Journal of theoretical and applied electronic commerce research, Volume: 15, Issue: 1, Pages: 1-12, Published: JAN 2020
Journal of theoretical and applied electronic commerce research v.15 n.1 2020
SciELO Chile
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research
Volume 15
Issue 1
Pages 2-12
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, 15(1)
Journal of theoretical and applied electronic commerce research v.15 n.1 2020
SciELO Chile
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research
Volume 15
Issue 1
Pages 2-12
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, 15(1)
This study analyzes how learning costs for technologies that lack de facto standards, such as mobile payment, affect user intentions. In addition, we evaluate how the negative effect of learning costs is mediated by perceived functional value and fac
Publikováno v:
Sustainability
Volume 11
Issue 10
Sustainability, Vol 11, Iss 10, p 2777 (2019)
Volume 11
Issue 10
Sustainability, Vol 11, Iss 10, p 2777 (2019)
China is currently the world&rsquo
s largest cross-border e-commerce purchaser and destination country. Therefore, how to promote consumer online shopping is the most important goal for cross-border e-commerce sustainability. Meanwhile, the prev
s largest cross-border e-commerce purchaser and destination country. Therefore, how to promote consumer online shopping is the most important goal for cross-border e-commerce sustainability. Meanwhile, the prev
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.