Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"perceived competencies"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Pedagogical field experiences offer valuable learning opportunities in teacher education programs. While most previous studies have exclusively addressed self-perceived competencies, less is known about the extent to which competence objectively chan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3253686b30cc48999cb773b102088df6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Petračić, Tin
Uvod: U ranijim se istraživanjima kao najčešći problemi vezani za tjelesno i zdravstveno odgojno – obrazovno područje u razrednoj nastavi ističu preopširan kurikulum, negativni stavovi učitelja razredne nastave prema nastavi tjelesne i zdra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4013::ac3e09763c39669049e7bbd678270404
https://repozitorij.kif.unizg.hr/islandora/object/kif:1687
https://repozitorij.kif.unizg.hr/islandora/object/kif:1687
Autor:
Carter, Steve, Chu-May, Amy Yeo
Publikováno v:
Journal of Self-Governance and Management Economics. 5(3):28-51
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=572274
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
César Merino-Soto, Manuel Fernández-Arata, Jaime Fuentes-Balderrama, Guillermo M. Chans, Filiberto Toledano-Toledano
Publikováno v:
Sustainability; Volume 14; Issue 19; Pages: 12036
This research aimed to adapt and validate a measuring scale of perceived research competencies among undergraduate students. Perceived research competencies of undergraduate learning can be measured with a new scale adapted from self-determination th
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Physioscience, 18(3):128-137
BACKGROUND: Physiotherapy training is conducted in a heterogeneous manner in Germany. Due to this no uniform core competencies and thus no consistent professional image of physiotherapy can be defined in Germany at present. OBJECTIVE: Investigation o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f0e22f44e956f544af59805bfddcdc52
https://repository.publisso.de/resource/frl:6432297
https://repository.publisso.de/resource/frl:6432297
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Talieh Sadeghi
Publikováno v:
Human Resource Development International
Despite substantial research in the field of workplace learning and training over the past three decades, these concepts are heavily under-researched in relation to the public sector. By means of survey data, this study explores the use of various le