Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"peer physical examination"'
Autor:
Emily Suzuki, Nobutoshi Nawa, Eriko Okada, Yu Akaishi, Ayako Kashimada, Mitsuyuki Numasawa, Kumiko Yamaguchi, Kazuki Takada, Masanaga Yamawaki
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract Background Most Japanese medical schools likely continue to rely on peer physical examination (PPE) as a tool to for teaching physical examination skills to students. However, the attitudes of medical students in Japan toward PPEs have not b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e3f29aa912d4ae9a61126709edcf9a8
Autor:
Al-Chalabi N
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 15, Pp 513-525 (2024)
Noor Al-Chalabi Faculty of Life Sciences and Education, The University of South Wales Prifysgol De Cymru, Pontypridd, South Wales, UKCorrespondence: Noor Al-Chalabi, Faculty of Life Sciences and Education, The University of South Wales Prifysgol De C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cfe8ed14db284a28a210b41673d7cb66
Acceptance of peer physical examination in medical students in Wuhan, China: A cross‐sectional study
Publikováno v:
Health Science Reports, Vol 7, Iss 3, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Background Peer physical examination (PPE) is an essential part of the education of medical students. This study aimed to assess the acceptance level of PPE in Chinese society as well as other related factors. While there have been numerous
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c5c128c9e494964b1e7589ae09e5052
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education, Pp 182-186 (2022)
Background. Teaching clinical skills is core content of the medical and allied health curricula of the Faculty of Health Sciences (FoHS) at the University of the Free State (UFS) in South Africa. A major pedagogical tool used for this purpose across
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e33b0c13080c4a069bb11bc5c52221af
Autor:
Jameel Soqia, Mohamad Ashraf Shamaa, Dima Alhomsi, Laila Yakoub-Agha, Mhd Basheer Alameer, Rawan Alhomsi, Mohmad Nour Hakok, Rim Khalil, Mazen Zaitouna
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Background This study aimed to evaluate the acceptance of Peer Physical Examination (PPE) in middle Eastern society with its associate factors, and PPE acceptance during Covid-19 pandemic. The acceptance of PPE is considered high in multiple
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9725bb7719e45e79f853fd785dfcbf5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.