Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"peer interventions"'
Autor:
Marie-Claude C. Lavoie, Lillian Okui, Natalia Blanco, Kirsten Stoebenau, Jessica F. Magidson, Gadzikanani Gokatweng, Kaizer Ikgopoleng, Manhattan E. Charurat, Ndwapi Ndwapi
Publikováno v:
Global Health Action, Vol 16, Iss 1 (2023)
Background Adolescent girls and young women accounted for 25% of all new HIV infections despite representing only 10% of the population in Sub Saharan Africa. PEPFAR has launched the Determined, Resilient, Empowered, AIDS-free, Mentored, and Safe (DR
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3da70c285c9b41b98ea24ef7e60f12b5
Publikováno v:
Drugs, Habits and Social Policy, 2022, Vol. 23, Issue 3, pp. 258-262.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/DHS-01-2022-0006
Autor:
Votta, Cecilia M., Deldin, Patricia J.
Publikováno v:
Mental Health Review Journal, 2022, Vol. 27, Issue 4, pp. 398-411.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MHRJ-11-2021-0084
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health Education, 2021, Vol. 121, Issue 4, pp. 388-407.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HE-01-2021-0006
Autor:
Mc Kinsey M. Pillsbury, Eunice Mwangi, Josephine Andesia, Benson Njuguna, Gerald S. Bloomfield, Agneta Chepchumba, Jemima Kamano, Tim Mercer, Juliet Miheso, Sonak D. Pastakia, Shravani Pathak, Aarti Thakkar, Violet Naanyu, Constantine Akwanalo, Rajesh Vedanthan
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 21, Iss 1, Pp 1-16 (2021)
Abstract Background Human-centered design (HCD) is an increasingly recognized approach for engaging stakeholders and developing contextually appropriate health interventions. As a component of the ongoing STRENGTHS study (Strengthening Referral Netwo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a93383b3cd147bb8a2b2892a172aeef
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Raiker, Joseph, Sibley, Margaret, Brewer, Stephanie, Rodriguez, Mercedes, Martin, Pablo, Coxe, Stefany
This project is a multi-site, multi-year, evaluation (Seattle, Miami) of the effectiveness of a peer-delivered intervention for high school students with symptoms of ADHD. Specifically, the intervention will be adapted based on stakeholder feedback (
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c59466d93f96efc07aeb9ca32a6058ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.