Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"peer group mentoring"'
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2023, Vol. 13, Issue 2, pp. 195-213.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-03-2023-0032
Publikováno v:
Studier i Læreruddannelse og -Profession, Vol 8, Iss 1 (2023)
[DK] En bæredygtig skole kræver lærere, der er i stand til at forny og udvikle praksis løbende i takt med udviklingen af samfundet. I nærværende forskningsprojekt er potentialet i læringsrum, kaldet læringscirkler, i form af peermentoring for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b863d67c567a4b75ad1f00f79eee64ed
Autor:
Terhi Skaniakos, Arja Piirainen
Publikováno v:
International Journal of Evidence Based Coaching and Mentoring, Vol 17, Iss 1, Pp 19-33 (2019)
Peer mentoring is commonly used for didactical and learning purposes. In this study we examine peer group mentoring in the university context. The aim is to promote understanding of peer group mentoring based on a meta-analysis of two primary studies
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81eb0df7e6d54575920f67b49c6f3a3e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Evidence Based Coaching and Mentoring, Vol 12, Iss 1, Pp 92-108 (2014)
This paper presents the lived experiences of eight women academics who were members of a Women’s Group Mentoring Program during a period of rapid change in a university environment. Using a qualitative approach integrated with a participatory actio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/128af9bae8604702bdcb81c060acaf59
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. 66:865-878
Obtaining a doctoral degree requires acquisition of different types of skills and knowledge. The aim of this article is to explore multidisciplinary peer-mentoring groups (PMGs) facilitated by senior academics as a knowledge sharing practice in docto
Autor:
Page de Castro, Julio, Mahlamäki-Kultanen, Seija, Luis Anjos da Silva, Adney, Maia de Almeida Bento, Rafael, Costa da Silva, Michelle, Íris da Silva Júnior, Ademário
Publikováno v:
Ammattikasvatuksen aikakauskirja
This research aimed at piloting Peer Group Mentoring (PGM) in a Brazilian vocational education institute. The participants were both newcoming and experienced instrumental analysis (INAN) teachers in a large and networked public Brazilian Vocational
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.