Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"pedagogy support"'
Autor:
Jannik Laval, Anthony Fleury, Abir B. Karami, Alexis Lebis, Guillaume Lozenguez, Rémy Pinot, Mathieu Vermeulen
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 6, p 267 (2021)
Introduced in 2013, the A.L.P.E.S. approach (AgiLe aPproaches in higher Education Studies) aims to apply agile practices to teaching. Agile approaches are project management practices for IT development. More pragmatic than traditional methods, they
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5efc9c7d3fa44569f24d29fa3cf2587
Autor:
Anthony Fleury, Mathieu Vermeulen, Rémy Pinot, Jannik Laval, Alexis Lebis, Abir-Beatrice Karami, Guillaume Lozenguez
Publikováno v:
Education Sciences
Education Sciences, MDPI, 2021, 11, ⟨10.3390/educsci11060267⟩
Volume 11
Issue 6
Education Sciences, Vol 11, Iss 267, p 267 (2021)
Education Sciences, MDPI, 2021, 11, ⟨10.3390/educsci11060267⟩
Volume 11
Issue 6
Education Sciences, Vol 11, Iss 267, p 267 (2021)
International audience; Introduced in 2013, the A.L.P.E.S. approach (AgiLe aPproaches in higher Education Studies) aims to apply agile practices to teaching. Agile approaches are project management practices for IT development. More pragmatic than tr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b612e4ed5622610c4c19431da77dc021
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03242393
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03242393
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.