Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"pedagogy of inquiry"'
Publikováno v:
Quality Advancement in Nursing Education, Vol 5, Iss 2 (2019)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5ae1ce8ce6a4b8a8f06d868a9a2a8d8
Reasoning about social inclusion is at the very heart of what it means for children to engage in active citizenship. In this paper, we focus on collaborative argumentation as a core approach to reasoning about social inclusion for active citizenship.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3b63220d87fe6bcd5498738d14290f50
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8xx15/what-influences-teachers-support-for-children-s-reasoning-about-social-inclusion-in-primary-school-education-classrooms
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8xx15/what-influences-teachers-support-for-children-s-reasoning-about-social-inclusion-in-primary-school-education-classrooms
Publikováno v:
Trabalhos em Linguística Aplicada v.60 n.1 2021
Trabalhos em Lingüística Aplicada
Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP)
instacron:UNICAMP
Trabalhos em Linguística Aplicada, Volume: 60, Issue: 1, Pages: 217-232, Published: 14 MAY 2021
Trabalhos em Lingüística Aplicada
Universidade Estadual de Campinas (UNICAMP)
instacron:UNICAMP
Trabalhos em Linguística Aplicada, Volume: 60, Issue: 1, Pages: 217-232, Published: 14 MAY 2021
RESUMO Valendo-nos de pressupostos pós-estruturalistas e dos letramentos queer, em especial da pedagogia da pergunta proposta por Nelson (1999), nosso objetivo, neste artigo, é mostrar como repertórios sobre diversas esferas da vida social podem s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5de266ff0033a8382dc0da31c5a7994f
http://old.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0103-18132021000100217
http://old.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0103-18132021000100217
Autor:
Green, Bonnie
Echoing the broader educational agenda, many music educators advocate for the development of 21st century learners' creative abilities and capacities to be at the forefront of music education. Within the private piano teaching studio context, however
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bcee02fd6cc447533a8cb0a736e1b849
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caroline Ladage
Publikováno v:
Revue Internationale de Pédagogie de l’Enseignement Supérieur (2016)
Revue internationale de pédagogie de l’enseignement supérieur
Revue internationale de pédagogie de l’enseignement supérieur, Association internationale de pédagogie universitaire, 2016
HAL
Revue internationale de pédagogie de l’enseignement supérieur
Revue internationale de pédagogie de l’enseignement supérieur, Association internationale de pédagogie universitaire, 2016
HAL
International audience; Hybrid teaching practices combining face-to-face teaching and on-line teaching are diversifying since the last ten years. We present a case study built on an experimental investigation in a situation where originally face-to-f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9c532e391844cd117dd6e73d1c90c217
http://journals.openedition.org/ripes/1067
http://journals.openedition.org/ripes/1067
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.