Zobrazeno 1 - 10
of 988
pro vyhledávání: '"pedagogy for peace"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Via Inveniendi Et Iudicandi, Vol 14, Iss 1, Pp 13-48 (2019)
The Programa de Aceleración del Aprendizaje is part of the flexible education models promoted by the Ministerio de Educación Nacional from the year 2000 to address the problem of school-age extra-curricula in Colombia. This program was assumed by t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/972cf416b5114111a3b85ee8bd395c8e
Publikováno v:
Transformations: The Journal of Inclusive Scholarship and Pedagogy, 2004 Oct 01. 15(2), 51-64.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5325/trajincschped.15.2.0051
Publikováno v:
Transformations: The Journal of Inclusive Scholarship and Pedagogy, 2004 Oct 01. 15(2), 79-94.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5325/trajincschped.15.2.0079
Autor:
Serhiy Klepko
Publikováno v:
Future Human Image, Vol 7, Pp 46-49 (2017)
Peace pedagogy (German: Friedenspedagogik) and the Peace education are identified as relevant educational paradigm and set of educational projects aimed at solving problems of teaching non-violence and the capacity for peace in the context of the dem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04fa806325664266918cdfa99a119c9f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Klepko, Serhiy
Publikováno v:
Future Human Image. (7):46-49
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=607336
Publikováno v:
Peace Review. Jul-Sep2018, Vol. 30 Issue 3, p270-278. 9p.