Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"pedagogies of practice"'
Autor:
Cornett, Ariel, Quinn, Alexa M.
Publikováno v:
Social Studies Research and Practice, 2021, Vol. 17, Issue 2, pp. 141-154.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SSRP-07-2021-0019
Publikováno v:
Journal of Mathematics Education at Teachers College, Vol 13, Iss 2 (2022)
Learning to facilitate whole-class mathematical discussions is a complex task. Teachers must become adept at using discourse moves to elicit and extend student thinking and move discussions towards a mathematical point. Practice-based mathematics met
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd1a351ab3d945269915093d59b9d885
Autor:
Kathleen M Nitta
Publikováno v:
Northwest Journal of Teacher Education, Vol 17, Iss 2 (2022)
Ambitious teachers view students as sense makers in collaborative learning of disciplinary ideas and value students’ assets as resources for learning. Preparing teachers to enact ambitious instruction requires an approach to professional learning t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc977cef321f46c28b57be73250ae1e6
Publikováno v:
Mathematics Teacher Educator, 2019 Sep 01. 8(1), 22-48.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mathteaceduc.8.1.0022
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mathematics Teacher Educator, 2016 Sep 01. 5(1), 8-28.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mathteaceduc.5.1.0008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.