Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"pedagogical value"'
Autor:
Samuel Rocha de Oliveira
Publikováno v:
Revista Brasileira de Ensino de Física, Vol 46 (2024)
This review aims to provide a comprehensive evaluation of the dynamics of the double pendulum, with a particular emphasis on its chaotic behavior. It examines the complicated and unpredictable behavior of the double pendulum. It highlights the pedago
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d144556937a94ae892908a9033eec7df
Autor:
Rudi Hartono, Sukmawati Saleh
Publikováno v:
Gondang: Jurnal Seni dan Budaya, Vol 7, Iss 1, Pp 206-215 (2023)
Topeng Banjet is one of the distinctive arts that is a heritage of art and culture that has traditionally existed and developed in Karawang Regency since the 1920s. The focus of the study is on Topeng Banjet Group Sinar Pusaka Karawang in Tempuran Di
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a66b55d83994fd097c6468a6972711c
Autor:
Anggy Giri Prawiyogi, Retno Dwimarwati, Suhendi Afryanto, Yulistina Nur DS, Andes Safarandes Asmara
Publikováno v:
Journal of Innovation in Educational and Cultural Research, Vol 4, Iss 2, Pp 311-318 (2023)
Domyak art is an art that has two functions, namely, as a means of ritual and as a means of entertainment. This study aims to examine the inherited local wisdom values contained in domyak art. An Ethno pedagogy-based qualitative research method was u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86f0690e55c846c098ef2a4b4d8073e1
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 5, p 507 (2023)
School-based bullying is a major global social problem affecting societies around the world. It is argued that Virtual Reality (VR) offers benefits and possibilities in social work education. Within this context, a study was carried out with the aim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9074e6f3ad3743899cc24d702514786d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The International Journal of Information and Learning Technology, 2018, Vol. 35, Issue 2, pp. 130-142.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJILT-09-2017-0084
Autor:
Gusakova, Nina, Shtefiuk, Valeriia
Publikováno v:
Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури / Topical problems of History, Theory and practice of Artistic Culture. (38):48-56
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=582744