Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"pedagogical trends"'
Autor:
S. V. Frolova
Publikováno v:
Вестник Мининского университета, Vol 10, Iss 2 (2022)
Introduction. The teacher's professional worldview is the basic component that forms the educational space, which determines its nature and the future of education as a whole. The problems of forming a teacher's professional worldview and determining
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b090e8e7dfc843178b94a605cceef38e
Publikováno v:
Ensaio, Vol 27, Iss 102, Pp 129-156 (2019)
Education was, is and will continue to be a field full of questions: Why to teach? What to teach? How to teach? What, how and when to evaluate? Moreover, while the same questions persist, answers to them do not. They are dynamic, and they are transfo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70e5f826db36455789ad12a3cdc17a6f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educación y Humanismo, Vol 22, Iss 38 (2019)
Introduction: This study presents the results of an investigation, which addressed trends in teaching humanities and ethics when training future elementary school teachers participating in a distance and virtual education program. Humanistic educatio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/92cf221d7edb42489bc6f895bb0f7033
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
GEOGRAFIA (Londrina); v. 31 n. 1 (2022); 339-355
Geografia (Londrina)
Universidade Estadual de Londrina (UEL)
instacron:UEL
Geografia (Londrina)
Universidade Estadual de Londrina (UEL)
instacron:UEL
Soil is an essential resource for the functioning of ecosystems, even if it is not properly scored in school education. In this way, the present study sought to develop the discussion on soil teaching through educational perspectives driven by pedago
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::02fef6e34a004b7cdb0cc9b554c1507e
https://ojs.uel.br/revistas/uel/index.php/geografia/article/view/42265
https://ojs.uel.br/revistas/uel/index.php/geografia/article/view/42265
Autor:
Roteski, Nayara
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações do UNIOESTE
Universidade Estadual do Oeste do Paraná (UNIOESTE)
instacron:UNIOESTE
Universidade Estadual do Oeste do Paraná (UNIOESTE)
instacron:UNIOESTE
Submitted by Neusa Fagundes (neusa.fagundes@unioeste.br) on 2022-03-03T17:56:07Z No. of bitstreams: 2 Nayara_Roteski2021.pdf: 1446838 bytes, checksum: f1a578e9830bad0f088099e43745ee32 (MD5) license_rdf: 0 bytes, checksum: d41d8cd98f00b204e9800998ecf8
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::92249fae4d67aee90cfcb4b33351a43b
https://tede.unioeste.br/handle/tede/5840
https://tede.unioeste.br/handle/tede/5840
Autor:
Silva , Mônica Vieira da, Carvalho, Edione Teixeira de, Resende, Gisele Silva Lira de, Silva , Miriam Vieira da, Abreu , Vilma Rodrigues de
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 10 No. 12; e561101220827
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 12; e561101220827
Research, Society and Development; v. 10 n. 12; e561101220827
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 12; e561101220827
Research, Society and Development; v. 10 n. 12; e561101220827
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Today's society yearns for a quality and contextualized education, in which the student has autonomy and can express their ideas. The aim of the article is to understand how Brazilian pedagogical trends can contribute to a significant, innovative and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::2121aef1970025bd101e2ff7d0f2695c
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/20827
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/20827