Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"pedagogical reasoning and action"'
Autor:
左榕 Jung Tso, 林意雪 Yih-Sheue Lin
Publikováno v:
Shizi Peiyu Yu Jiaoshi Zhuanye Fazhan Qikan, Vol 16, Iss 1, Pp 57-84 (2023)
國語教學是奠定學生學習的基礎。然因國語教學內容龐雜,學科知識結構不確定,不易體察教學現場的複雜多變和解決教學問題。因此,本研究以Lee Shulman「教學推理與行動模式」為架構,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2035b8dbc7c94eae930c9528157a2b44
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 11, p 1080 (2023)
While recognizing the vital role of teachers in augmented reality (AR) integration, a noticeable literature gap exists regarding how science educators address challenges related to technology, pedagogy, and content during AR instructional design and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/006eb118abf547188984815d6319ec60
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zdm
In this paper we report on a survey study of teachers’ perceptions of how mathematics textbooks, including broadly student books, teacher manuals, and exercise books, facilitate or hinder teachers’ teaching in Shanghai educational settings. For t
Autor:
Tomáš Janík, Eva Minaříková
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 22, Iss 2, Pp 181-204 (2012)
This theoretical study introduces the concept of professional vision into Czech academic discourse as one of the potential concepts that can be used when contemplating (teacher) professionalization. At the beginning the authors mention selected attem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e07780d9fa2453ea0dc2ad7f16a2db0
Autor:
Kaur, B
Primary and Early Years settings have had insufficient access to resources and professional development to integrate STEM education as part of a curriculum program. The aim of this case study was to explore the understanding and transformation requir
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7569f7078631a040440bcce62aef972f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogía y Saberes, Issue: 51, Pages: 33-48, Published: DEC 2019
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
Dipòsit Digital de la UB
Universidad de Barcelona
espanolEn este articulo se presentan los resultados de la investigacion Saberes disciplinares, saberes pedagogicos y aprendizaje situado: Genesis e influencias mutuas en la ensenanza universitaria , que busco comprender como el profesor interpreta y
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2c5e45317a30059ec059f4539dd7f813
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0121-24942019000200033&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0121-24942019000200033&lng=en&tlng=en