Zobrazeno 1 - 10
of 541
pro vyhledávání: '"pedagogical reasoning and action"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
左榕 Jung Tso, 林意雪 Yih-Sheue Lin
Publikováno v:
Shizi Peiyu Yu Jiaoshi Zhuanye Fazhan Qikan, Vol 16, Iss 1, Pp 57-84 (2023)
國語教學是奠定學生學習的基礎。然因國語教學內容龐雜,學科知識結構不確定,不易體察教學現場的複雜多變和解決教學問題。因此,本研究以Lee Shulman「教學推理與行動模式」為架構,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2035b8dbc7c94eae930c9528157a2b44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 11, p 1080 (2023)
While recognizing the vital role of teachers in augmented reality (AR) integration, a noticeable literature gap exists regarding how science educators address challenges related to technology, pedagogy, and content during AR instructional design and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/006eb118abf547188984815d6319ec60
Autor:
Pella, Shannon
Publikováno v:
Teacher Education Quarterly, 2015 Jul 01. 42(3), 81-101.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/teaceducquar.42.3.81
Autor:
蔡曉楓 Hsiao-Feng Tsai
Publikováno v:
Shizi Peiyu Yu Jiaoshi Zhuanye Fazhan Qikan, Vol 13, Iss 3, Pp 1-30 (2020)
本研究以 Shulman 等人的三層次教學推理模式作為分析架構,研究 11 位國中國文科教師在新課綱實施前,即在自己班級實施訊息類文本教學的教學實踐歷程。研究目的在瞭解國文科教師對訊息
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/434f754f4a2f4b1782ab57957104f0e2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Investigación y Educación en Enfermería, Vol 36, Iss 2 (2018)
Objective. To analyze how the practice shared in communities of teaching practice in public and private universities influences the pedagogical reasoning and action of nursing professors based on Wenger’s concepts of community, negotiation of meani
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a013be83029c4e7086d417a8eced7173