Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"pedagogical partnerships"'
Autor:
Laura Chittle, Aliyah King, Siddhartha Sood, Isabelle Hinch, Chris Houser, Dora Cavallo-Medved
Publikováno v:
Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 15, Iss 2 (2024)
There has been a growing discourse within higher education to engage with students as partners and harness the strength of students and faculty working together. Engaging in student-faculty partnerships activities offers benefits to both students and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0373363b33ba48f887a20d70f25d4008
Autor:
James Tarling
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 8, p 848 (2023)
CAPBL is an example of a student-led, Creative Arts/Project-Based Learning (CAPBL/PBL) curriculum approach to working with Special Educational Needs and Disabilities (SEND) learners. This mixed-methods, quasi-experimental study seeks to explore staff
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5f9d0b28a33411e96fdb080befd89ee
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kelly Matthews
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 13, Iss 2 (2019)
Engaging students as partners in the scholarship of learning and teaching (SoTL) is a principle guiding good practice. Enthusiasm for student-faculty partnerships in learning and teaching continues to grow. In this essay, I want to invite readers to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a670058e84d44649a281bc3a56f2cbc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Serheieva, Valentyna F.
В статті піднімається питання становлення й розвитку дошкільного вихованні в Україні наприкінці ХІХ на початку ХХ століття; визначають
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2809::7246682727c2b6d52782b6e2c9f00a42
http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/12270
http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/12270
Autor:
Halx, Mark D.
This study is an exploration of the possibility of pedagogical partnership between low socioeconomic public high school principals and their classroom teachers for the purpose of advancing critical thinking skills and critical consciousness developme
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/ETD-UT-2010-08-1682