Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"pedagogical mobility"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 5, p 448 (2024)
A stable teacher workforce is developed through a combination of quality preparation and tailored support. This study offers different lenses for the development of an in-depth understanding of professional experiences and the implications of profess
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4092dee8f6274417a946bfb2844743b0
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 12, p 1178 (2023)
This study investigated how teachers’ pedagogical mobility influences classroom assessment adjustments to support mathematics achievement for a student with disability. Structured and semi-structured surveys and artefacts associated with the studen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a8bb566b4c46423e82a198617ba6d41d
Autor:
Sarah Oluk
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 9, p 887 (2023)
In recent years, the discourse from media outlets around the globe, including Australia, has narrated a teacher supply crisis and highlighted the need to address an ever-growing teacher shortage. In Australia, a recent exodus of accredited teachers h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/53cb0c6679194a4994482e84a9a2a727
Autor:
Tyrone Dempsey, Raj Mestry
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 9, p 933 (2023)
Using social constructivism as a theoretical framework, we examined the perceptions and experiences encountered by South African teachers of their professional development during the COVID-19 pandemic. Translating teacher experiences into explicit le
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9696617a7fc64279a3f4a7e3acfadab6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Emily Dluginski, Andrew King, Ken Carter, Olivia Leblanc, Roza Tchoukaleyska, Marilyn Forward, Christopher Ratcliffe
Publikováno v:
Geography & Environment Publications
In this article, we examine the development of a new, experiential learning human geography and planning course at a smaller campus in Newfoundland, Canada. Our interest is twofold: to consider how pedagogical approaches can be transferred between a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::288f54c8b232da0a81ea62b5f0493a1a
https://ir.lib.uwo.ca/context/geographypub/article/1401/viewcontent/auto_convert.pdf
https://ir.lib.uwo.ca/context/geographypub/article/1401/viewcontent/auto_convert.pdf
Autor:
Balykhina, T.M., Fedorenkov, A.D.
Publikováno v:
Russian Linguistic Bulletin, Vol 2016, Iss 2(6), Pp 113-114 (2016)
This article is about such concepts as mobility, pedagogical mobility, professional mobility, mobile linguodidactics. It defines the types, factors and levels of pedagogical mobility. It defines the concept and innovation of mobile linguodidactics in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/146ecdb9911c49c99f5550dbe590045d