Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"pedagogical knowledge base"'
Autor:
Zou Liegang
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
This study addresses the problem of predicting student performance by proposing a heterogeneous transfer learning method based on FMBCC-FT, which aims to accurately predict students’ Civics knowledge mastery. The study achieves effective knowledge
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c2f8bd7ae566421498886f88ce455dca
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Teacher pedagogical knowledge base (PKB) has secured a notable position in research on teacher cognition. One obvious gap in this strand of research concerns variations in teachers’ thought processes in relation to individual difference variables d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b6e252dcf7a440d39fc90f08095bd869
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching English Language, Vol 6, Iss 2, Pp 49-77 (2012)
Drawing on language teacher cognition research and using a mix-method research design, the present study tried to offer a conceptual framework for the pedagogical knowledge base in English Language Teaching (ELT). The aim was to see what categories o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f8b927973ada473789dade4ca0a7f79f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.