Zobrazeno 1 - 10
of 10 074
pro vyhledávání: '"pedagogical innovations"'
Autor:
Вълкова, Румина1
Publikováno v:
Ikonomiceski I Socialni Alternativi. 2024, Issue 2, p88-99. 12p.
Autor:
Barčíková, Nikola1 nikola.barcikova@umb.sk, Jonek, Henrieta1 henrieta.jonek@umb.sk
Publikováno v:
Young Science / Mladá Veda. 2023, Vol. 11 Issue 5, p101-108. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mariya Monova-Zheleva, Yanislav Zhelev
Publikováno v:
Digital Presentation and Preservation of Cultural and Scientific Heritage, Vol 14 (2024)
The seminar " Promoting the Digital Transformation in Higher Education through the Building of a Cohesive Network for Collaboration and Transfer of Knowledge and Pedagogical Innovations " presents the approach and concept developed by seven organisat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/645036a9bc504b8bba93d0b4e5a02285
Publikováno v:
Освітній вимір (2024)
This study examines the effectiveness of innovative pedagogical conditions in enhancing combat readiness among future officers of the National Guard of Ukraine (NGU). Utilising a quasi-experimental design, we implemented and evaluated a set of pedago
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c73b247866f54d3789ed6a32da5c517c
Autor:
Nuno Montenegro
Publikováno v:
Journal of Architecture and Urbanism, Vol 48, Iss 2 (2024)
This study explores the potential of Text-to-Image (T2I) AI systems in architectural design education, particularly during the conceptual design phase. Through a structured two-stage workshop, architecture students used T2I AI to conceptualize a publ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f115c58c7a9241709cb4606b9d9f25f3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mudaser hussain Abbasi, Kamran Arzoo, Muhammad Hammad Jatalla, Sundas Ahmad, Tanveer ZIa Qureshi, Zahid Masood
Publikováno v:
Journal of Aziz Fatimah Medical and Dental College, Vol 6, Iss 1 (2024)
Objectives: To explores the perception & effectiveness of objectively structured viva examinations (OSVE) in 3rd year MBBS students as compared to routine general viva for future implementation at Rai Medical College, Sargodha. Methodology: This c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c35b8d759cd3431ea1ea7372478ea024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.