Zobrazeno 1 - 10
of 871
pro vyhledávání: '"pedagogical competency"'
Publikováno v:
International Journal of Multidisciplinary: Applied Business & Education Research. Sep2024, Vol. 5 Issue 9, p3537-3553. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Easter, Lonnie
Publikováno v:
Jazz Education in Research and Practice, 2021 Apr 01. 2(1), 118-134.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.2979/jazzeducrese.2.1.08
Publikováno v:
Cakrawala Pendidikan: Jurnal Ilmiah Pendidikan, Vol 39, Iss 3, Pp 705-719 (2020)
In this COVID-19 situation, online learning has been widely implemented in higher education contexts. This issue inspires the researchers to conduct further study on barriers encountered by lecturers in higher education. This study was carried out to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ee3670517b54c15826da935f01f062b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fajar Shodiq Sadam, Makrufi Anisa Dwi, Najib Khotim Hanifudin, Goselfa Limason, Valencia Nadira Putri, Nurunisa Fadhila Aisyah
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 204, p 05003 (2024)
This study examines the impact of mobile learning on teachers’ pedagogical and professional competencies as well as their religious disposition. The research was carried out at SMA Muhammadiyah 6 and SMA Muhammadiyah 5 Yogyakarta with the aim of ga
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84d163ef2e294c448d88043e4a17feb2
Autor:
Imam Yuwono, Dewi Ratih Rapisa
Publikováno v:
JPPI (Jurnal Penelitian Pendidikan Indonesia), Vol 7, Iss 2, Pp 357-363 (2021)
Learning in elementary schools is presented thematically by combining several subjects in a theme. In special schools and inclusive schools, teachers with special education backgrounds have an important role in simplifying the subject matter by adjus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/707650d50438407f9800d685450bffc3
Autor:
Taib Saearani, Muhammad Fazli1 fazli@fmsp.upsi.edu.my, Chan, Abdul Hamid1, Lung Abdullah, Nur Nabila Micheal1
Publikováno v:
Harmonia: Journal of Arts Research & Education. Dec2021, Vol. 21 Issue 2, p221-232. 12p.
Autor:
Pekkarinen, Virve1 (AUTHOR) virve.pekkarinen@aalto.fi, Hirsto, Laura2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Dec2017, Vol. 61 Issue 6, p735-753. 19p.