Zobrazeno 1 - 10
of 195
pro vyhledávání: '"peak current control"'
Publikováno v:
IEEE Open Journal of Power Electronics, Vol 5, Pp 1709-1719 (2024)
The four-switch buck-boost (FSBB) converter is ideal for scenarios such as distributed power supply in data centers and low-voltage DC-DC in electric vehicles as a voltage regulator, because it is easy to achieve zero-voltage switch (ZVS) and has bot
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e5d9e400e0b46f6b47e0cc18ac7ce84
Autor:
U. Hari Krishna, P. P. Rajeevan
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 74524-74538 (2024)
This article presents a new multi-level voltage space vector structure-based control scheme for dual inverter-fed open-end winding BLDC (OEW-BLDC) motor drives, incorporating peak current control. An analysis of the voltage space vector structure of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/902d7ed9c85f49eea2fcee22d302423e
Autor:
Milad Ghavipanjeh Marangalu, Naser Vosoughi Kurdkandi, Peyman Alavi, Saeideh Khadem, Hadi Tarzamni, Ali Mehrizi-Sani
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 24112-24127 (2023)
In this paper, a single source five-level boost inverter has been proposed and analyzed. The proposed structure includes a five-level inverter and a single-input multi-output (SIMO) boost converter. In this structure, the DC link voltage has been con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf14f3b809c7496f91945cb72a63504f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.