Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"pay what you want pricing"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Narwal, Preeti, Nayak, Jogendra Kumar
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2019, Vol. 32, Issue 4, pp. 975-998.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-01-2019-0037
Autor:
Narwal, Preeti, Nayak, Jogendra Kumar
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2019, Vol. 36, Issue 4, pp. 494-505.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-05-2018-2677
Autor:
Torsten J.
Publikováno v:
Management Science Letters, Vol 7, Iss 1, Pp 35-62 (2017)
In a Pay What You Want (PWYW) setting companies empower their customers to fix the prices buyers voluntarily pay for a delivered product or service. The seller agrees to any price (includ-ing zero) customers are paying. For about ten years researcher
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee56eaf762974f35ba1ff40e6432b350
Autor:
Gerpott Torsten J.
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 11, Iss 4, Pp 566-596 (2016)
In a Pay What You Want (PWYW) setting companies empower their customers to fix the prices buyers voluntarily pay for a delivered product or service. The seller agrees to any price (including zero) customers are paying. For about ten years researchers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc002dc9435b4c96ae21018430d9d8a7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. 47:879-898
Recent literature has identified consumers’ fairness and image concerns as the primary drivers of payments under pay-what-you-want (PWYW) pricing. Consequently, managers have employed a variety of design variations to invoke/alleviate these concern
Autor:
Torsten J. Gerpott
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 11, Iss 4, Pp 566-596 (2016)
IntroductionIn the recent past various types of customer-centered pricing procedures have attracted substantial attention among management researchers and practitioners. The common feature of the various "participative" price setting approaches is th
Autor:
KC, Raghabendra Pratap
This dissertation reports a series of studies on social influences in decision making with wide ranging marketing implications in areas such as gamification initiatives, participative pricing mechanisms, and charity fundraising strategies. The body o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cf084fe0ae1325025b5173ed7d4f7936
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.