Zobrazeno 1 - 10
of 9 398
pro vyhledávání: '"patterns and regularities"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Economic and Political Weekly, 1999 Aug . 34(33), 2345-2357.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4408312
Autor:
Irina Valitova
Publikováno v:
Проблеми сучасної психології, Iss 52, Pp 9-38 (2021)
The aim of the article is to describe the characteristics and to identify individual types of psychophysical development of children with neurological pathology in the early age. Research methods. Munich Functional Diagnostics Development was used
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73a9eec7939e4a1ba22fe6a7d56a4379
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Quadrante; Vol. 29 No. 1 (2020); 52-73
Quadrante; Vol. 29 N.º 1 (2020); 52-73
Quadrante; Vol. 29 N.º 1 (2020); 52-73
In this paper, the results of a research that aims to identify and understand how professional learning opportunities emerge when teachers collectively discuss and analyze a lesson involving patterns and regularities in basic school are presented. Th
The aim of the article: To describe the characteristics and to identify individual types of psychophysical development of children with neurological pathology in the early age. Research methods: Munich Functional Diagnostics Development was used to a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4243::59a88acce2c646aac89be51ee3397cae
http://rep.brsu.by:80/handle/123456789/7348
http://rep.brsu.by:80/handle/123456789/7348
Publikováno v:
CERME 11
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht University, Feb 2019, Utrecht, Netherlands
www.cerme11.org
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Utrecht University, Feb 2019, Utrecht, Netherlands
www.cerme11.org
International audience; Investigating teachers’ knowledge for teaching mathematics has been an important theme in mathematics teacher education. In this paper we aim to analyze which mathematical and didactical knowledge secondary mathematics teach
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______177::8a4d9529778fc75bbc5da66e2549374f
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02430402
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02430402
Autor:
Tutin, Agnès, Grossmann, Francis
Publikováno v:
Studii de Lingvistică; 2023, Vol. 13 Issue 2, p145-171, 27p