Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"patient and provider communication"'
Autor:
Nicole Defenbaugh, PhD, Lorraine A. Dickey, MD, MBA, Vivian C. Foulke, RNC, BSN, James P. Orlando, EdD
Publikováno v:
PEC Innovation, Vol 2, Iss , Pp 100170- (2023)
Objective: This article details the development of an interdisciplinary graduate medical education (GME) narrative curriculum. Methods: Descriptive statistics were conducted for the narrative session surveys. Two separate qualitative analyses were co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ddf1bebc6204dc380fca857f2c77c80
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marion E. Davis, Tsai-Ling Liu, Yhenneko J. Taylor, Lisa Davidson, Monica Schmid, Traci Yates, Janice Scotton, Melanie D. Spencer
Publikováno v:
Antibiotics, Vol 6, Iss 4, p 23 (2017)
In the outpatient setting, estimates suggest that 30% of the antibiotics prescribed are unnecessary. This study explores patient knowledge and awareness of appropriate use of antibiotics and expectations regarding how antibiotics are used for their t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a08feef338cb4aef893589f216018e12
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hung-Chang Liao, Ya-huei Wang
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 17, Iss 4, p 1135 (2020)
Volume 17
Issue 4
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 17, Iss 4, p 1135 (2020)
Volume 17
Issue 4
Objective: The study intended to use narrative medicine study for interdisciplinary collaboration to let medical and healthcare students have a chance to interact with one another and listen to patients&rsquo
stories to enhance students&rsquo
stories to enhance students&rsquo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.