Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"pathology course"'
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 13, Pp 285-300 (2022)
Evangelia Manou,1 Evgenia-Charikleia Lazari,1 Andreas C Lazaris,1 George Agrogiannis,1 Nikolaos G Kavantzas,1 Georgia-Eleni Thomopoulou2 1First Department of Pathology, School of Medicine, National and Kapodistrian University of Athens, Athens, Greec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a5ea563747dd47caa6396a76d1c1f56f
Publikováno v:
Educación Médica, Vol 24, Iss 1, Pp 100776- (2023)
Introduction: Distance learning (DL) is a promising educational approach for teaching medical courses. Our Pathology College was faced with the difficulty of a complete online transition of the classes because of the public health measures implemente
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4715a609c6a454d904fe9e1f342078f
Autor:
Pouyan Aminishakib, Fereshteh Baghai Naini, Sedigheh Rahrotaban, Sara Mortaz Hejri, Nosratollah Eshghyar, Fatemeh Hamidzadeh, Nazanin, Mir Saeed Yekaninejad
Publikováno v:
مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی, Vol 19, Pp 146-155 (2019)
Introduction: Today, one of the most important challenges in teaching oral and maxillofacial pathology is how to teach it to dental students. The purpose of this study was to review the implementation and evaluation of the Practical Pathology Curricu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd7a76c5715e4a3f8488ee2e08c0295b
Autor:
Evangelia Manou, Evgenia Charikleia Lazari, Georgia Eleni Thomopoulou, Georgios Agrogiannis, Nikolaos G Kavantzas, Andreas C Lazaris
Publikováno v:
Journal of Education and Health Promotion, Vol 11, Iss 1, Pp 200-200 (2022)
BACKGROUND: Recordings of live streaming e-lessons of pathology at medical school of National and Kapodistrian University of Athens, Greece are uploaded to the e-class portfolio of each student enrolled in the course. We measured the number of views
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7df821d73f5f4f1983961227036b2473
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The “Study Buddy Support” (SBS) scheme was first employed for pathology students during the second semester of 2013 for the medical radiation science undergraduate program. Following the first summative assessment (FSA), students deemed “at ris
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::16e3ffeef40c5d038e0ac0e91f70b024
https://hdl.handle.net/11541.2/118651
https://hdl.handle.net/11541.2/118651
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.