Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"passenger's satisfaction"'
Autor:
Irina Skorobogatykh, Galina Timokhina, Sergey Mkhitaryan, Natalia Ivashkova, Irina Shirochenskaya
Publikováno v:
Journal of Eastern European and Central Asian Research, Vol 9, Iss 3 (2022)
The purpose of this research is to study consumer satisfaction with the perceived quality of ground public transport (GPT) services in the Moscow metropolitan area. The methodology used includes identification of the quality attributes of GPT service
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/89692f358a6845e3a37ff557eab2c10b
Autor:
Shouvik Sanyal, Mohammed Wamique Hisam
Publikováno v:
International Review of Management and Marketing, Vol 6, Iss 2, Pp 354-357 (2016)
The primary objective of this paper is to examine the relationship between airline service quality, passenger satisfaction and preference. This study identifies the main factors of airline service quality, passenger satisfaction and preference and pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3d65952480345b69c7a5d3a31d22f85
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Today's living conditions require daily temporal and spatial distribution of the population that leads to the creation of transport demand which is the way urban areas are characterised by the presence of a constant need for movement of the people to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::defc5d441f4a6da4cd1f6dcc5340b742
https://www.bib.irb.hr/1036138
https://www.bib.irb.hr/1036138
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Francesco Domenico D'Ovidio, Rossana Mancarella, Domenico Leogrande, Domenico Viola, Andrea Schinzano
Publikováno v:
Procedia Economics and Finance. 17:238-247
The purpose of this study is to investigate what kind of observable and non-observable factors can influence passenger satisfaction on the quality of public transport services in a local context. Of course, these results can be used by the transport
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.