Zobrazeno 1 - 10
of 287
pro vyhledávání: '"pasantía supervisada"'
Autor:
Monteiro CUNHA, Adriana Lima1 adrianamonteiro10@ufpi.edu.br, Pereira da SILVA, Maria do Socorro2 socorroprof@ufpi.edu.br, Alves dos SANTOS, Thaynan3 thaynan12santosalves@hotmail.com
Publikováno v:
Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação. 2023, Vol. 18, p1-24. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Paula Domingues Grande, Kauana1 kauanagrande@gmail.com, Junior Pandolfi, Natalino2 professor.juniorpandolfi@gmail.com, Teixeira Surkapm, Luiz Henrique3 luiz.surkamp@gmail.com
Publikováno v:
Revista Gestão & Tecnologia. jul-set2021, Vol. 21 Issue 3, p235-256. 22p.
Publikováno v:
Interface - Comunicação, Saúde, Educação; 2022, Vol. 26, p1-14, 28p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 6/14/2021, Vol. 29 Issue 82-84, p1-32, 32p
Publikováno v:
Educar em Revista, Volume: 38, Article number: e82007, Published: 11 MAR 2022
Educar em Revista v.38 2022
Educar em Revista
Universidade Federal do Paraná (UFPR)
instacron:UFPR
Educar em Revista v.38 2022
Educar em Revista
Universidade Federal do Paraná (UFPR)
instacron:UFPR
RESUMO Este texto versa sobre os memoriais de formação e sobre a escrita (auto)biográfica no Estágio Supervisionado na Educação de Jovens e Adultos (EJA), no curso de Pedagogia da Universidade Federal do Paraná (UFPR). Resultante de uma pesqui
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ed5fa00d45b2020652ddc6eca1bc8305
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0104-40602022000100910&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0104-40602022000100910&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
Paradigma; may 2021, Vol. 42 Issue Extra 2, p244-268, 25p
Publikováno v:
Revista de Estudos em Educação e Diversidade-REED; v. 3 n. 8 (2022): abr./jun.; 1-18
The pandemic caused by COVID-19 has imposed a series of restrictive demands on humanity, with a view to containing contamination by this virus. Among these, the suspension of faceto-face activities in educational institutions, as of March 2020. The p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.