Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"party behaviour"'
Autor:
Gherghina, Sergiu1
Publikováno v:
Political Studies Review. May2014, Vol. 12 Issue 2, p307-307. 37p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jonas Lindahl
This article approaches the puzzle of how parties can strategically anticipate coalition formation and make themselves more attractive coalition partners in their electoral strategies. It argues that parties can strategically adjust the salience of i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::25d4f9e508b1d173f3cd26f23d43e112
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-204711
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:umu:diva-204711
Publikováno v:
Jennings, D J & Gammell, M P 2022, ' Bystander fallow deer engage in third-party behaviour based on similarities in contestant resource-holding potential ', Animal Behaviour, vol. 191, pp. 33-41 . https://doi.org/10.1016/j.anbehav.2022.06.005
Competitive dyadic interactions frequently attract the attention of bystanders that follow and disrupt the ongoing contest. The motivation for bystanders to engage in such third-party behaviour is considered by several different theoretical approache
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fa311ba25899d43ef98de60a37011d0d
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/b625cfc4-11b6-44d3-9c25-72227a22777c
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/b625cfc4-11b6-44d3-9c25-72227a22777c
Autor:
Pytlas, Bartek
The Thin Anti-Establishment Supply Dataset (TAESD) assesses 142 social media campaigns by anti-establishment parties from the radical right, left and ‘centre’, as well as their conventional competitors during 23 elections in 8 countries across Eu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b4e546a3d98a22683c7d8046e28bb23b