Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"partner quality"'
Autor:
Luisa Amo, Isabel López-Rull
Publikováno v:
Birds, Vol 5, Iss 1, Pp 127-136 (2024)
The role of chemical communication in the social relationships of birds is receiving growing attention, but our knowledge is still scarce compared to that of other taxa. Previous evidence suggests that chemical cues emitted by birds may carry informa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87f9b2cac648402b8003b86cc7e85d07
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2023, Vol. 32, Issue 8, pp. 1233-1247.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-06-2022-4043
Autor:
Rebecca T. Batstone, Hanna Lindgren, Cassandra M. Allsup, Laura A. Goralka, Alex B. Riley, Michael A. Grillo, Amy Marshall-Colon, Katy D. Heath
Publikováno v:
mBio, Vol 13, Iss 6 (2022)
ABSTRACT A goal of modern biology is to develop the genotype-phenotype (G→P) map, a predictive understanding of how genomic information generates trait variation that forms the basis of both natural and managed communities. As microbiome research a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c2eff0fa77948c69ddbf1dfdbb49f5a
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 54, Issue 6, pp. 1281-1303.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-03-2019-0231
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2012, Vol. 26, Issue 6, pp. 391-402.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/08876041211257882
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Karampela, M, Lacka, E & McLean, G 2020, ' ‘Just be there’ : Social media presence, interactivity, and responsiveness, and their impact on B2B relationships ', European Journal of Marketing . https://doi.org/10.1108/EJM-03-2019-0231
Purpose In business-to-business (B2B) settings, research on social media sites (SMS) has primarily examined the benefits and challenges relating to their use, as well as factors driving their adoption. Recently, attention has turned to the consequenc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.