Zobrazeno 1 - 10
of 255
pro vyhledávání: '"participatory sense-making"'
Publikováno v:
Europe's Journal of Psychology, Vol 20, Iss 2, Pp 143-164 (2024)
This study investigated the material engagement and their affordances for participation of children on the autism spectrum (AS) in small-group learning. Framed by a methodology called Idea Diary that fosters social interactions in classroom environme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f262b134248a42aab8338ab382b3b0bb
Autor:
Luc Nijs, Bahareh Behzadaval
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 100628-100645 (2024)
Since the beginning of humankind, the use and development of technologies have played an essential role in enhancing human abilities and creating new possibilities for action and expression. As such, new technologies have captured the imaginations of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f4a0a1aa7f52436b87267c41278533be
Publikováno v:
Nordic Studies in Education, Vol 43, Iss 3, Pp 197-213 (2023)
Based on a design experiment with playful approaches to teaching in social education, the article investigates teachers’ and students’ intercorporeal exchanges and the significance this has for how students experience teaching situations designed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9406bab2dea340c083502baa07b8b565
Autor:
Martin Weichold, Laura Candiotto
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
In this paper, we contribute to the arising field of “enactive ethics,” that is, the application of enactive cognitive science to the field of ethics. To this end, we will make a case that an “ethics of sense-making” should exist. With “sen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d5a19306fa840509768553a38159319
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Theories of motor control and skill acquisition strongly influence and guide various fields of clinical practice. In last decades, changes in theoretical frameworks related to the conceptualization of brain plasticity, functional structures within th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c0a41e6e1c84b16a15b6c5d39c16768
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zebrowski, Robin L.
Publikováno v:
Studia Universitatis Babes-Bolyai - Philosophia. 67(3):25-37
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1081284