Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"participatory co-design"'
Autor:
Bethany M. Kwan, Chelsea Sobczak, Lindsey E. Fish, Adit A. Ginde, Gillian Grant, Mika K. Hamer, Kyle Leggott, Vanessa Owen, Jenna Reno, Justin Shrader, Lindsey Whittington, Jenn L. Jones, Ramona Koren, Joel A. Begay, Vall Vinaithirthan, Hillary D. Lum
Publikováno v:
Frontiers in Public Health, Vol 12 (2024)
IntroductionThroughout the COVID-19 pandemic, there was an urgent need for the rapid and equitable translation of knowledge and effective treatments to reach vulnerable populations in response to the ever-shifting pandemic environment. The approval o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1bc457c7adc240fc9dfefad1a39f96fd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Evonne Miller, Oksana Zelenko
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 11, Iss 9, p 396 (2022)
Being an informal caregiver to a loved one with an illness, disease, or chronic disability is a rewarding but frequently stressful experience. In this design research project, caregivers participated in a half-day workshop to (1) share their caregivi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ad03d5d74ff418a893f5f033ff467a8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Western Conference on Science Education
Recognizing that the last session of class at the end of term is often not very materially productive, we searched for a way to make this last class meaningful and functional. In this presentation, we describe our implementation of and research surro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::7ce1f7e360204372d522104cb4c01741
https://ir.lib.uwo.ca/wcse/WSCETwentyTwentyThree/thurs-july-13/26
https://ir.lib.uwo.ca/wcse/WSCETwentyTwentyThree/thurs-july-13/26
Autor:
Hanna Christiansen, Annette Bauer, Batool Fatima, Melinda Goodyear, Ingunn Olea Lund, Ingrid Zechmeister-Koss, Jean Lillian Paul
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 10 (2019)
Background: Children of parents with a mental illness (COPMI) are more likely to experience negative long-term adversities. However, interventions to support their needs early can significantly enhance adjustment and reduce negative outcomes. Approxi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0415783455c4462d88568a68e0a8d3dd
Autor:
Tiina Mäkelä, Kristóf Fenyvesi, Marja Kankaanranta, Dimitris Pnevmatikos, Panagiota Christodoulou
Publikováno v:
Educational technology research and development. 70:1329-1357
The importance of engaging and effective learning environments for science, technology, engineering and mathematics (STEM) has been internationally recognised. However, no comprehensive pedagogical frameworks exist that support STEM learning environm
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.