Zobrazeno 1 - 10
of 700
pro vyhledávání: '"participating media"'
Publikováno v:
International Journal of Numerical Methods for Heat & Fluid Flow, 2023, Vol. 34, Issue 3, pp. 1351-1379.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/HFF-06-2023-0319
Autor:
Emre Gümüşsu, Hakan I. Tarman
Publikováno v:
International Journal of Thermofluids, Vol 20, Iss , Pp 100516- (2023)
Consideration of the effect of participating media radiation becomes essential for industrial systems due to the increasing use of high temperature materials. Participating media radiation is present in these systems with all other modes of heat tran
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51966c416f2b48c48fb2e52d8f3d0083
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computational Visual Media, Vol 8, Iss 2, Pp 177-198 (2021)
Abstract Participating media are frequent in real-world scenes, whether they contain milk, fruit juice, oil, or muddy water in a river or the ocean. Incoming light interacts with these participating media in complex ways: refraction at boundaries and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7a5f7b687c834d83afb59c0aeac61b09
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computational Visual Media, Vol 6, Iss 1, Pp 37-51 (2020)
Abstract Rendering translucent materials is costly: light transport algorithms need to simulate a large number of scattering events inside the material before reaching convergence. The cost is especially high for materials with a large albedo or a sm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/74002dec58e94bdfad47c19b104e7883
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computational Visual Media, Vol 5, Iss 2, Pp 151-160 (2019)
Abstract In many-light rendering, a variety of visual and illumination effects, including anti-aliasing, depth of field, volumetric scattering, and subsurface scattering, are combined to create a number of virtual point lights (VPLs). This is done in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b60da7a0d834487ca2afd4d454d45c94