Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"parents' stress"'
Publikováno v:
Scripta Score Scientific Medical Journal, Vol 6, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Background: Parents of children with Autism Spectrum Disorder (ASD) may face several challenges. Implementation of the Stepping Stone Triple P (SSTP) for parents proved to have an effect on reducing parents’ negative emotions and children’s disru
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11ede85897a34ac2b54e75e9562c721a
Publikováno v:
Majallah-i Dānishgāh-i ’Ulūm-i Pizishkī-i Shahīd Ṣadūqī Yazd, Vol 31, Iss 11, Pp 7215-7224 (2024)
Introduction: Attachment is a stable emotional connection between mother and fetus, which is a unique phenomenon. The purpose of this research was to determine the relationship between mother-fetus attachment and parenting stress. Methods: In this de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9b09a47780547f5aa596418b2a50c14
Autor:
Mai SeifElDin Abdeen, Mostafa Ahmad Hashim, Marwa Mohamed Ghanem, Nouran Yousef Salah El-Din, Zeinab Mohamed El Nagar
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 23, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
Abstract Background Because of COVID-19 pandemic, families across the world are experiencing new stressors that threaten their health, and economic well-being. Such a stress may jeopardize parents-children relationship. We aim to investigate the magn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b25abbf567584110a6add878f0410ba2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Neuropsychiatric Disease and Treatment, Vol Volume 14, Pp 3355-3362 (2018)
Naoko Iida,1,2 Yoshihisa Wada,1,3 Tatsuhisa Yamashita,1,2,4 Michiko Aoyama,5,6 Kiyoshi Hirai,5,6 Jin Narumoto1 1Department of Psychiatry, Graduate School of Medical Science, Kyoto Prefectural University of Medicine, Kyoto, Japan; 2Department of Child
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d54acb8a553341f0a8aea298ff040a3c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.