Zobrazeno 1 - 10
of 547
pro vyhledávání: '"parents' loyalty"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Educational Administration & Leadership.
In this research, it is aimed to reveal the relationship between the “marketing tactics” used by private schools, “school image” and “parent loyalty”. Participants of the study consist of 812 parents, whose children are enrolled to privat
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vikas Gautam
Publikováno v:
Journal of Promotion Management. 21:584-600
The article presents the results of a study that assesses effects of selected marketing tactics on parents' loyalty towards the educational institutions. The results of Multiple Regression Analysis show that the price mix was the most significant fac
Autor:
YE,YU-JHEN, 葉育禎
105
The impact of the environmental atmosphere on people is very significant, through the atmosphere factors of the environment can affect a person's behavior.It is reasonable to infer that the atmospheric cues of Kindergarten will affect parent
The impact of the environmental atmosphere on people is very significant, through the atmosphere factors of the environment can affect a person's behavior.It is reasonable to infer that the atmospheric cues of Kindergarten will affect parent
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/vq3579
Publikováno v:
The Social Science Journal. 51:438-446
Professional mothers are more likely than professional fathers to leave workplaces—a phenomenon referred to as opting out. Previous research asserts that work–family challenges, including lack of access to supportive workplaces, are among the mai
Autor:
Pei-Hsung Yen, 顏姵瑄
103
With the trend of fewer children toward the private senior and vocational high schools, incentives are so important that schools have to meet parents’ demand. This study aims to investigate impacts of relationship marketing and service qua
With the trend of fewer children toward the private senior and vocational high schools, incentives are so important that schools have to meet parents’ demand. This study aims to investigate impacts of relationship marketing and service qua
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/dkq2e9
Autor:
Chia‐Hung Hung, Chung‐Kai Li
Publikováno v:
Journal of Educational Administration. 47:477-489
PurposeThis paper aims to investigate how marketing tactics can enhance parents' loyalty in the educational context. Building on extant research, it proposes an integrated framework in which perceived marketing tactics are related to school image, wh