Zobrazeno 1 - 10
of 852
pro vyhledávání: '"parental mentalization"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee Y; Department of Psychology, University of York, York, UK., Meins E; Department of Psychology, University of York, York, UK., Larkin F; Department of Psychology, University College Cork, Cork, Ireland.
Publikováno v:
Infant mental health journal [Infant Ment Health J] 2024 Dec 08. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 08.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionInterest in studying the parental embodied mentalizing (PEM), which refers to implicit and non-verbal processes of parental mentalization, is relatively recent. Therefore, little is known about how PEM, in complementarity with the verbal
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9031eafdd294a1c9dc5233018c2c1c6
Autor:
Dollberg, Daphna G.1 daphna@mta.ac.il
Publikováno v:
Attachment & Human Development. Apr2022, Vol. 24 Issue 2, p189-207. 19p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80a0fcece84a4bb6a87bddf2151021f9
Publikováno v:
Attachment & Human Development. Apr2023, Vol. 25 Issue 2, p254-271. 18p. 1 Diagram, 2 Charts, 1 Graph.
Autor:
Medrea, Flavia L., Benga, Oana
Publikováno v:
Cognition, Brain, Behavior. An Interdisciplinary Journal. XXV(1):69-105
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1042023
Publikováno v:
مطالعات روانشناختی, Vol 19, Iss 1, Pp 109-124 (2023)
The aim of the present study was to develop a model of disruptive mood dysregulation symptoms based on parental metallization, child's attachment and temperament in children aged six to twelve years in Isfahan city. It included all children from six
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8ed18be54402414e9a0d0ecec62a3d24
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development November 2021 65