Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"parental challenges"'
Publikováno v:
Jurnal Bimbingan dan Konseling Terapan, Vol 8, Iss 1, Pp 37-45 (2024)
This study investigates the relationship between social support and self-acceptance among mothers of children with intellectual disabilities. Utilizing a quantitative correlational design, it examines how perceived social support impacts self-accepta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22c203b3c49c49c98ccf2ac6a3a37063
Autor:
Ka'Derricka M. Davis, Layna Lu, Brittney Williams, Maria V. Roas-Gomez, Karolina Leziak, Jenise Jackson, Joe Feinglass, Lynn M. Yee
Publikováno v:
Women's Health Reports, Vol 3, Iss 1, Pp 895-903 (2022)
Background: The COVID-19 pandemic produced a major shift in parental roles, which disproportionally exacerbated existing challenges for low-income new parents. Our objective was to identify pandemic-related parenting challenges experienced by low-inc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2edb06ce8a784fdd8e0fa422651f9f79
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beovič, Karin
V magistrskem delu raziskujem, s čim se spoprijemajo starši otrok s posebnimi potrebami pred in ob prepisu otroka iz redne osnovne šole v prilagojen program vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom. V teoretičnem delu najprej op
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::f4340a21608f03cba947d8ae03a7d656
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=147821
https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?id=147821
Autor:
Nerizza D. Pepito, Sambo, Teresita B.
This study determined the involvement of the Grade III learners’ parents in facilitating the reading ability skills of the learners of Francisco Lluch Laya Memorial Integrated School, South I District, Division of Iligan City during the school year
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::87827c35961b358708a868f8e308b824
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Čusak, Stela
Povećanjem prevalencije poremećaja iz spektra autizma (PSA) u općoj populaciji povećava se i broj roditelja djece s PSA. Dijagnoza djeteta roditeljima mijenja život te pred njih postavlja nužnost prilagođavanja potpuno novom načinu života ko
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4132::37f31a4002e9c07c6b1fc5733fb14a87
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:574940
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:199:574940
Autor:
Reyes, Rolando Rubio
Publikováno v:
International Journal of Research in Engineering, Science and Management; Vol. 4 No. 7 (2021); 71-76
The experiences of the educational system, particularly the Department of Education, during the pandemic are pretty incredible. From featuring the, no face-to-face to the distance learning modalities are just a few evolvements that cater to learning