Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"parent-infant interactions"'
Autor:
Nilo Puglisi, Nicolas Favez, Valentine Rattaz, Manuella Epiney, Chantal Razurel, Hervé Tissot
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionStudies have shown that infants’ emotion regulation capacities are closely linked to the quality of parent-infant interactions. However, these links have been mostly studied in mother-infant dyads and less is known about how the quality
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b4491c326754458db0c29c44d5cc14aa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Richard J. Shaw, Soudabeh Givrad, Celeste Poe, Elizabeth C. Loi, Margaret K. Hoge, Melissa Scala
Publikováno v:
Children, Vol 10, Iss 9, p 1565 (2023)
The World Health Organization in its recommendations for the care of preterm infants has drawn attention to the need to address issues related to family involvement and support, including education, counseling, discharge preparation, and peer support
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6222cb56fa594f61abd3a100e8bf6d5e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schroer, Sara E., 0000-0002-6139-060X
Most early language learning research has primarily focused on the words infants hear in their daily lives and the referents they see. Growing evidence suggests that infant’s hands, bodies, and motor development play an important role in language a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4b9be89d85608aa5827c439fd4117e41
Autor:
Paradis, Grace, Koester, Lynne Sanford
Publikováno v:
American Annals of the Deaf, 2015 Jul 01. 160(3), 303-315.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26235219
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.