Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"parent associations"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Youth & market; No. 1/199 (2022)
Молодь і ринок; № 1/199 (2022)
Молодь і ринок; № 1/199 (2022)
The article describes the charter, rights and responsibilities, content and organization of the activities of parent associations in Galicia in the interwar period. The purpose of the association is extracurricular care and assistance to physical, mo
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Rare diseases and orphan drugs. 2(2):17-26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cevdet Canpolat, Fatma Özmen
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 9:1947-1954
It is an imperative for schools to cooperate with various social units and organizations in order to achieve effective education at schools. In this context, Parent-Teacher Associations (PTA) or School Parent Associations (SPA) as in Turkey, can work
Autor:
Demas, Angela, Arcia, Gustavo
This framework paper provides an overview of what matters most for school autonomy and accountability. The focus is on public schools at the primary and the secondary level. This paper begins by grounding School Autonomy and Accountability in its the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::7d16c22c574f35e5b1705a32fabc89dd
http://documents.worldbank.org/curated/en/2015/05/24477567/matters-most-school-autonomy-accountability-framework-paper
http://documents.worldbank.org/curated/en/2015/05/24477567/matters-most-school-autonomy-accountability-framework-paper
Autor:
World Bank Group
This report presents an assessment of school feeding policies and institutions that affect young children in Benin. The analysis is based on a World Bank tool developed as part of the systems approach for better education results (SABER) initiative t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::ae4946c5bf3aece28f196b9d78e31d42
http://documents.worldbank.org/curated/en/2015/10/25145601/saber-school-feeding-country-report-benin-2015
http://documents.worldbank.org/curated/en/2015/10/25145601/saber-school-feeding-country-report-benin-2015
Autor:
Basaninyenzi, Uwimana
A well-designed communication plan proved to be critical in implementing successful education reform efforts in El Salvador (World Bank 1998). El Salvador's experience with the Education with Community Participation Program (EDUCO) demonstrated that
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::ccaa4f6b6033fa442c8e283a121a43fa
https://hdl.handle.net/10986/26893
https://hdl.handle.net/10986/26893