Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"paradigmata"'
Autor:
Ladislav Čapek
Publikováno v:
Archaeologia Historica, Vol 45, Iss 2 (2020)
Cílem příspěvku je zhodnotit více než 60letý vývoj systematického studia keramiky vrcholného a pozdního středověku v Čechách a představit základní témata a metody, které se rozvíjely v souladu s formující se disciplínou archeo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0cda9f2b07774782abd07041ee2c73b9
Autor:
Čapek, Ladislav
Cílem příspěvku je zhodnotit více než 60letý vývoj systematického studia keramiky vrcholného a pozdního středověku v Čechách a představit základní témata a metody, které se rozvíjely v souladu s formující se disciplínou archeo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::a3c7df3b19daac53f087cf01b95efc4f
http://hdl.handle.net/11025/42781
http://hdl.handle.net/11025/42781
Autor:
Martin Neudörf
Publikováno v:
Časopis pro moderní filologii (Journal for Modern Philology) 2020(2),194-217 (2020)
Časopis pro Moderní Filologii, Vol 102, Iss 2, Pp 194-217 (2020)
Časopis pro Moderní Filologii, Vol 102, Iss 2, Pp 194-217 (2020)
In this article, we present one of the principal findings in the field of Sark Norman (or Sarkese) verbal morphology. The data on which the present article is based were obtained during three seasons of field research on the island of Sark in 2016, 2
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d6a22309e76958588ca4fa9d19b8cef6
https://hdl.handle.net/20.500.11956/117291
https://hdl.handle.net/20.500.11956/117291
Autor:
J. Hladík
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 19, Iss 4 (2009)
Článek vychází z potřeby přiblížit základní koncepce výzkumu v multikulturní výchově v USA, které mohou sloužit jako prostředek k popisu situace v této oblasti v rámci českého pedagogického prostředí. Domácí výzkum v oblast
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e148dbb4ae5a4319a5b88dbd5ad04f8c
Publikováno v:
Pedagogická Orientace, Vol 19, Iss 3 (2009)
Příspěvek mapuje období přibližně 250 let vývoje přírodovědného vzdělávání a jeho paradigmat zejména v českých zemích. Tento vývoj je však zasazován do širšího globálního kontextu. Charakterizovány jsou jednotlivé etapy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/27433eac5a154805bb6384e9b1e75e50