Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"package pricing"'
Publikováno v:
New Applied Studies in Management, Economics & Accounting, Vol 6, Iss 2, Pp 39-51 (2023)
Abstract Important reason to refer to online shopping, because most of the goods can be found in traditional markets, but what makes people expect to buy online is the different and more suitable prices in online retail stores.. Based on the study of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/466b78405c0243039ae2f170e611470e
Numerical information is ubiquitous in modern life. The prevalence of numerical information in the marketplace necessitates understanding how consumers handle and interpret that information, for both theoretical and practical reasons. Past research h
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/94318
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SSRN Electronic Journal.
We analyze nonlinear pricing problem under monopoly using two hidden types of agents with linear demands and fully characterize all possible optimal solutions for both ordered and non-ordered demands. We show that both optimal packages can either con
We analyze self-selection problem when valuations are non-ordered. The corresponding package-pricing solution has specific graph structure. It is helpful in deriving weak su±cient conditions for both partial e±ciency and Pareto-e±ciency. Unlike th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::3715568a7ae11866043e26b924064d9a
http://econwpa.repec.org/eps/get/papers/0307/0307001.pdf
http://econwpa.repec.org/eps/get/papers/0307/0307001.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.