Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"oxidative ratio"'
Autor:
Yuen Pong Kau, Lau Cheng Man Diana
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 5, Iss 1, Pp 47-60 (2023)
The oxidation number and number of transferred electrons are two paramount parameters in the study of redox reactions. Their calculations are both important and challenging. The oxidation number of organic carbons is used in organic chemistry, bioche
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea26551aac014f7e83f594446c74bf90
Autor:
Yuen Pong Kau, Lau Cheng Man Diana
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 4, Iss 1, Pp 39-46 (2021)
Combustion reactions, stoichiometry, and redox reactions are some of the basic contents in chemistry curriculum. Although the counting of transferred electrons is critical in redox reactions, assigning mean oxidation number of organic carbons (ONc) i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b70ca51996b94902ba8d7760ea9b9093
Publikováno v:
Forests; Volume 12; Issue 12; Pages: 1693
Forests, Vol 12, Iss 1693, p 1693 (2021)
Forests, Vol 12, Iss 1693, p 1693 (2021)
The oxidative ratio (OR) of organic material integrates the ratio of CO2 sequestered in biomass vs. O2 produced over longer timescales, but the temporal and spatial variability within a single ecosystem has received very limited attention. Between Oc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.