Zobrazeno 1 - 10
of 14 764
pro vyhledávání: '"overall education"'
Autor:
Zhen Zhao, Adam Carberry, Jean Larson, Michelle Jordan, Wilhelmina Savenye, Kristi Eustice, Allison Godwin, Gillian Roehrig, Christopher Barr, Kimberly Farnsworth
Publikováno v:
2021 ASEE Virtual Annual Conference Content Access Proceedings.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
César Rodrigues
Publikováno v:
Revista Estudos do Século XX. :185-202
Autor:
Trayana Nedeva, A. Kujumdzieva
Publikováno v:
Biotechnology & Biotechnological Equipment. 21:133-136
Educational Programs based on Information and Communication Technologies (ICT) contribute to the quality of education and training and to Europe’s move to a knowledge based society. The European Commission has been very active in supporting and com
Autor:
Ebbens, Alan Robert
This study explores the roles that parents and teachers ascribe to themselves and each other regarding the education and all-round development of children. Previous research has focused predominantly on the factors behind parents' decisions to become
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.551315
Autor:
Aziz, Aceng Abdul1 azisjustitia@gmail.com, Hardhienata, Soewarto1 soewartohardhienata@unpak.ac.id, Setyaningsih, Sri1 sri_setya@unpak.ac.id
Publikováno v:
Journal Return. Oct2024, Vol. 3 Issue 10, p769-785. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kolcheva, Radosveta
Publikováno v:
Професионално образование / Vocational Education. 20(3):336-340
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=675339