Zobrazeno 1 - 10
of 436
pro vyhledávání: '"over the counter medications"'
Autor:
Mohammed S. Alharthi, Hassan Almalki, Faisal Alsubaie, Fawaz Alotaibe, Abdullah Abuasiah, Faisal Basha, Mohammed M. Aldurdunji, Nasser M. Alorfi
Publikováno v:
Frontiers in Medicine, Vol 11 (2024)
IntroductionOver-the-counter (OTC) medications are those obtained without a medical prescription from a healthcare professional. With the increasing availability of information from various sources, including social media, pharmacy students may be ex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ab1b1d38ec74090a28a04c4174a547d
Autor:
Juan Ambrosioni, Natalia Anahí Díaz, Catia Marzolini, Gordana Dragovic, Arkaitz Imaz, Andrea Calcagno, Sonia Luque, Adrian Curran, Jesus Troya, Montse Tuset, Saye Khoo, David Burger, Claudia P. Cortés, Nadia Naous, Jose Molto
Publikováno v:
Infectious Diseases and Therapy, Vol 13, Iss 3, Pp 609-617 (2024)
Abstract Introduction The objective was to characterize real-world outcomes of drug–drug interactions (DDIs) between antiretrovirals (ARVs) and other drugs, including over-the-counter medications (OTC), and treatment outcomes in clinical practice.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9cb1d0d928f24001acf11ec6ab390c06
Autor:
Mahesh Mathur, Neha Thakur, Sunil Jaiswal, Nabita Bhattarai, Sambidha Karki, Sandhya Regmi, Supriya Paudel
Publikováno v:
Clinical Case Reports, Vol 12, Iss 5, Pp n/a-n/a (2024)
Key Clinical Message Overuse of topical medication is a national issue. Over‐the‐counter (OTC) medications are dispensed to patients directly without a physician's prescription and when used improperly without proper knowledge can lead to their m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2959d3e162d44c55882a4be515b27b10
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Diseases, Vol 10, Iss 4, p 91 (2022)
Background Media coverage of the COVID-19 pandemic increased tuning ratings during this time. The aim of this study was to identify misleading advertising of health-related products on Ecuadorian television during the COVID-19 pandemic. Methods Telev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3fc0fda82cb243f18982945d7b1b03cd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.