Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"osobní značka"'
Autor:
Michal Žižlavský, Otto Eibl
Publikováno v:
Sociální studia, Vol 8, Iss 3 (2016)
Branding se stal jedním z nejpopulárnějších nástrojů, který je využíván v politickém marketingu. Mimo jeho praktické využití poskytuje branding analytický rámec, kterým je možné nahlížet na politické strany a na to, jak jsou vn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f4654c5ebed4dfcbb4bdc6855460c97
Autor:
Jiří Šimon, Roman Chytilek
Publikováno v:
Sociální studia, Vol 8, Iss 3 (2016)
Článek se věnuje jedné z dimenzí konceptu politické značky – její osobnosti. Představuje dosavadní výzkum v dané oblasti a metodou případové studie vnímání osobnosti značky hlavních českých politických stran prvovoliči se sn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9cb6eedc97944f486e28edeadec3c05
Autor:
Vojík, Vít
The aim of this thesis is to describe how Czech music artists use social media to promote their music in foreign countries. The theoretical part deals with the importance of building a personal brand for the growth of digital communities and describe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::19ea5df1f330a64bf203eb7ea11ea0fa
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507160
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-507160
Autor:
Suchá, Hana
This diploma thesis aims to provide an overview of social networks issue, specifically of increasingly popular Instagram with regard to body and corporeality perception of its users and interpersonal interactions. The theoretical part of this thesis
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415476
Autor:
Suchá, Hana
This diploma thesis aims to provide an overview of social networks issue, specifically of increasingly popular Instagram with regard to body and corporeality perception of its users and interpersonal interactions. The theoretical part of this thesis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::9acb965ae2d512e18063d9790939d555
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415476
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-415476
Autor:
Bernatíková, Iva
The diploma thesis focuses on the topic of personal branding and its role in the beginning of a professional career. The aim of this thesis is to find out the importance of personal branding for students and graduates belonging to generation Y in the
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-429199
Autor:
Roman Chytilek, Jiří Šimon
Publikováno v:
Sociální studia, Vol 8, Iss 3 (2016)
Článek se věnuje jedné z dimenzí konceptu politické značky – její osobnosti. Představuje dosavadní výzkum v dané oblasti a metodou případové studie vnímání osobnosti značky hlavních českých politických stran prvovoliči se sn
Autor:
Voráčková, Petra
This thesis talks about establishing a travel blog and its promotion. First it defines key terms commonly used in the industry and then it explains the practices used for promoting such page. Next chapters talk about YouTube channels and the details
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::5d3df7773b44faa9a17bb7b5ce53da4c
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205294
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205294
Autor:
Kačírková, Tereza
This paper addresses the issue of career self-presentation . It focuses mainly on the professional social network LinkedIn , specifically its incidence among students the Faculty management at the University of Economics in Prague. Methodology for da
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::190c737d09751a6cc62a3fb1c9ffd462
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204933
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-204933