Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"organizational features"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند, Vol 8, Iss 31, Pp 119-152 (2020)
Social media is a modern ICT tool that is used today in many countries, including in our country, and uses many users of this platform to carry out marketing-related activities. This study, considering the importance of social media in marketing, exa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3a53820abe548039e0599f4584d4591
Publikováno v:
Socio.hu Társadalomtudományi Szemle / Socio.hu Social Science Review. 9(4):1-23
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=977276
Publikováno v:
Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки / Central Ukrainian Scientific Bulletin. Economic Sciences. (33):226-235
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1107544
Publikováno v:
Industrija, Vol 44, Iss 3, Pp 41-60 (2016)
Digitalization, networking and information sharing have brought to the paradigm shifts in both business and marketing communication. Extant scholarly and practical studies emphasize the importance of digital communication tools and activities, and ex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/989d7a4ccada4372846c48661eaa2f6e
Publikováno v:
Lecture Notes in Networks and Systems ISBN: 9783031068249
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cf30fcc0b7cd59d40e0b1b27029f1eb8
https://doi.org/10.1007/978-3-031-06825-6_110
https://doi.org/10.1007/978-3-031-06825-6_110
Publikováno v:
Disaster Prevention and Management, 2014, Vol. 23, Issue 3, pp. 222-242.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/DPM-06-2013-0101
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Presenting the Entrepreneurial Contingency Model for the Food Industries in East Azarbaijan Province
Publikováno v:
مدیریت بهره وری, Vol 8, Iss 1(28) بهار, Pp 119-138 (2014)
In the present research, entrepreneurship in the food industries of East Azarbaijan Province and the relationship of personal (personality) as well as organizational factors with it were studied during the period from May, 2013 through December, 2013
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46a743aa730e443da1ba9197ab3470b0