Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"organizational compassion"'
Publikováno v:
Frontiers in Sociology, Vol 9 (2024)
The COVID-19 pandemic has exacerbated pre-existing challenges faced by academic staff in UK higher education and drawn attention to issues of Equality, Diversity, and Inclusion (EDI). Amidst global competitiveness and workplace pressures, challenges
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97627f5c72ff4c43a574a302caee68fe
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionAdversity can bring stress and challenges to an individual's life, but many people who experience adversity also have positive changes. The formative mechanisms of individual adversarial growth have received widespread attention.MethodsA
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1720cf80a0324f3794a57177eedd4a26
Publikováno v:
Evidence-based HRM: a Global Forum for Empirical Scholarship, 2022, Vol. 10, Issue 4, pp. 349-367.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EBHRM-07-2020-0097
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 8 (2023)
This article explores the theoretical terrain surrounding compassion in organizational settings to clarify how conceptually (dis)similar concepts like social support, team care, and organizational compassion manifest different agentic perspectives on
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25feef3fe8ec4ce48be2133a4f6d034b
Autor:
Anshul Mandliya, Jatin Pandey
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Organizational compassion is a powerful force that possesses the capability to move individuals and groups towards a common good. Research on organizational compassion or compassion in the workplace has discussed its potential to reduce individual su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43fcd56af8dd4c6db79e2e3c500d9281
Autor:
Williams, Scott, Williams, Jonathan
Publikováno v:
Management Research Review, 2021, Vol. 44, Issue 7, pp. 991-1011.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MRR-01-2020-0050
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Management, Knowledge and Learning. 10(1):127-137
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1014464
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.