Zobrazeno 1 - 10
of 2 525
pro vyhledávání: '"organic consumer"'
Autor:
Martini, Mara1 (AUTHOR), Fedi, Angela1 (AUTHOR) angela.fedi@unito.it, Murphy, Blain2 (AUTHOR), Dean, Moira2 (AUTHOR), Loera, Barbara1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Food Products Marketing. Jan2024, Vol. 30 Issue 1, p1-15. 15p.
Publikováno v:
In Journal of Cleaner Production 20 September 2023 419
Autor:
Serena Mandolesi, Emilia Cubero Dudinskaya, Simona Naspetti, Francesco Solfanelli, Raffaele Zanoli
Publikováno v:
Economia Agro-Alimentare, Vol 25, Iss 3 (2023)
Dried pasta is depicted as the most traditional and popular Italian food culture. Italy has the highest per capita pasta consumption worldwide, but lifestyle changes define new habits and trends in consuming this traditional Italian food. The present
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/364b8360bbc24259b5ddd6f38e643e60
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2020, Vol. 23, Issue 1, pp. 69-86.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QMR-05-2018-0048
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Đokić Nenad, Milićević Nikola
Publikováno v:
Anali Ekonomskog fakulteta u Subotici, Vol 2016, Iss 36, Pp 65-77 (2016)
The profile of consumers and potential consumers of organic food in the context of socio-demographic characteristics is explored in the paper based on the level of frequency of actual and preferred organic food consumption in the domestic market. In
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84d733da798440a2bce6ff042f7793d2
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Transforming food systems: ethics, innovation and responsibility.