Zobrazeno 1 - 10
of 425
pro vyhledávání: '"oral skills"'
Autor:
Antonio Daniel Juan Rubio
Publikováno v:
The EUROCALL Review, Vol 31, Iss 1, Pp 43-50 (2024)
This paper deals with the training of undergraduate engineering students and is interdisciplinary in nature. It brings together three distinct aspects of scientific dissemination: the content of an engineering degree; the oral transmission of this co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1eb401e682f346789de55521bc5a06d7
Autor:
Eli Kristin Aadland, Hege Wergedahl
Publikováno v:
Education Inquiry, Vol 15, Iss 3, Pp 279-294 (2024)
The Food and Health subject is a mandatory subject in primary and lower secondary schools in Norway and has many similarities to the internationally known subject Home Economics. This study aimed to examine how learning activities are structured in F
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a08418a979f4707a79f32b41203d177
Autor:
Benzerroug, Souhila
Publikováno v:
Studii de gramatică contrastivă / Studies in Contrastive Grammar. (38):60-71
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1086907
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sekoai Elliot Nkhi
Publikováno v:
J-SHMIC: Journal of English for Academic, Vol 10, Iss 1 (2023)
This study set out to explore the impact of digital social media on the writing and speaking skills of English as second language tertiary level students in one institution in Lesotho. Current research stipulates that digital social media can have a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2dcd756c294b49178e768d9e49106995
Flipping the flipped class: using online collaboration to enhance EFL students’ oral learning skills
Autor:
Ian Douglas Fischer, Jie Chi Yang
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-24 (2022)
Abstract Extensive research on the in-class synchronous learning aspect of the flipped classroom approach (FCA) has rendered favorable results the past decade. However, less attention has been placed on the out-of-class component of the FCA, specific
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03c4365b78e044a7afda6242b37b0e70