Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"oracy skills"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Domingo Merino, Cecilia
[EN] There is academic and institutional interest in implementing dialogic approaches to teaching, as dialogue has been shown to be both a means towards learning and a goal in a global society where oracy skills are crucial. Some technologies have al
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2121::f1edb616ac7cdc0cda5526559ce6c82a
http://hdl.handle.net/10810/61824
http://hdl.handle.net/10810/61824
Ця наукова стаття досліджує складнощі оцінки навичок усного мовлення онлайн в контексті онлайн-курсів. Незважаючи на те, що онлайн-навч
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2001::565e6868d330219641bab5bf3e8e471a
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91706
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91706
Autor:
Doris Dippold, Ameena Khan Sullivan, Necmi Aksit, Marion Heron, Jill Doubleday, Kara McKeown, Anesa Hosein, Tijen Aksit
Publikováno v:
Language and Education
Although participation in academic speaking events is a key to developing disciplinary understanding, students for whom English is a second language may have limited access to these learning events due to an increasingly dialogic and active higher ed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Ця робота спрямована на те, щоб зробити внесок у процес більш точного документування проблем і викликів при оцінюванні онлайн-ораторії
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2001::fab013ac33146f7b5a4edd8ddc2d9479
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91132
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91132
Autor:
Angeliki Daphni
Publikováno v:
Research Papers in Language Teaching and Learning, Vol 3, Iss 1, Pp 165-188 (2012)
Τhe final examination of the English language subject, in the context of the Greek state upper secondary education, is a traditional paper-and-pencil test which does not include any assessment of oracy skills. This article explores the viability of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f7bdbb224b2489d81f7cc108d9dbe46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.