Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"optimisation of inter-company relations"'
Autor:
Yury Anatolievich Doroshenko, Maria Sergeevna Starikova, Irina Vladimirovna Somina, Irina Olegovna Malykhina
Publikováno v:
Экономика региона, Vol 15, Iss 4, Pp 1279-1293 (2019)
Competitive relations’ modification, digital space’s development, markets’ over-fragmentation, technological and economic convergences, complexity of search for market niches cause an increase in the volume and depth of interactions with repres
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8da31a39f31a4771886e82938e18a738
Publikováno v:
Èkonomika Regiona, Vol 15, Iss 4, Pp 1279-1293 (2019)
Competitive relations’ modification, digital space’s development, markets’ over-fragmentation, technological and economic convergences, complexity of search for market niches cause an increase in the volume and depth of interactions with repres
Competitive relations’ modification, digital space’s development, markets’ over-fragmentation, technological and economic convergences, complexity of search for market niches cause an increase in the volume and depth of interactions with repres
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::33309b10587be3457256028b4850c1bb
https://hdl.handle.net/10995/91652
https://hdl.handle.net/10995/91652
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.